
Programmas laikā Jūs apgūsiet digitālā mārketinga principus, digitālā mārketinga instrumentu izmantošanas specifiku un izvēles kritērijus, lai Jūs varētu pieņemt pamatotus lēmumus par uzņēmuma mārketinga stratēģiju un digitālā mārketinga integrāciju tajā.
Mērķauditorija
Programma paredzēta uzņēmumu darbiniekiem, vadītājiem un īpašniekiem, kuri vēlas izprast digitālā mārketinga procesus uzņēmumā un spēt realizēt tos praktiski.
Tēmas
- Digitālā mārketinga komplekss
- Digitālā mārketinga aktualitātes un attīstības perspektīvas
- Pircēju rīcības īpatnības digitālajā vidē
- Digitālā segmentēšana
- Tīmekļa vietnes veidošanas mārketinga principi
- Interneta projektu veidošana un vadīšana
- Interneta veikalu funkcionēšana
- Interaktīvā mārketinga komunikācija
- Sociālo mediju stratēģija
- Satura mārketings
- Facebook un Instagram reklāmas kampaņu veidošanas principi un pārdošanas tuneļi
- Google reklāmas konta izveide
- Google Ads stratēģija
- Google Analytics u.c.
Pasniedzēji
Dr.oec. Jeļena Šalkovska, vada konsultatīvos seminārus par mārketinga komunikācijas un interneta mārketinga instrumentu izmantošanu praktiskajā uzņēmējdarbībā. Zinātniskās monogrāfijas “Integrētā mārketinga komunikācija” un citu zinātnisku publikāciju, grāmatu autore un līdzautore par mārketinga un loģistikas aktualitātēm.
Dr.oec. Anda Batraga, akadēmiskās intereses ir saistītas ar mārketingu, zīmolvedību, mārketinga komunikāciju, integrētā mārketinga komunikāciju, inovāciju fenomenu ekonomikā. Izstrādājusi vairākus studiju programmu kursus attiecīgajās specializācijās.
Mg.BA Kristīne Rozīte, lasa lekcijas un vada praktiskās nodarbības kursos par ekonomikas informātiku, mārketingu internetā, vadības informācijas sistēmām un citām tēmām.
Mg.oec. Agris Magons, kompāniju grupas mCoud līdzdibinātājs un vadītājs ar 15 gadu praktisku pieredzi mārketinga jomā.
Marta Elste, Digital Marketing Group vadītāja. Kopš 2009.gada palīdz uzņēmumiem veidot digitālā mārketinga stratēģijas. Pieredze lielbudžeta Google AdWords kampaņu veidošanā lieliem uzņēmumiem Baltijas valstīs un citur pasaulē
Annija Graustiņa, sociālo mediju speciāliste. Ikdienā veido un uztur vairāk nekā desmit zīmolu komunikāciju sociālajos medijos un veido dažādu zīmolu, produktu un pakalpojumu reklāmas Latvijas un citu pasaules valstu auditorijām.
Grafiks
Mācības notiks darba dienu vakaros no plkst. 18.00 līdz 21.30 vienu vai divas reizes nedēļā. Latvijas Universitātes filiālēs nodarbības notiks sestdienās no plkst. 10.00 līdz 17.00.
Programmas apjomis ir 160 akadēmiskās stundas (1 akadēmiskā stunda – 45 min.).
Mācību stundu sadalījums - klātiene 80 h, tālmācība - 80 h.
Teorētiskā daļa – 50 akadēmiskās stundas.
Praktiskā daļa – 110 akadēmiskās stundas.
Programmas ilgums - 4 mēneši
Maksa
Ar 90% ES fondu un valsts finansējumu: 40 EUR
Pilna cena projekta laikā: 400 EUR
Parastā cena: 680 EUR
Kontaktinformācija
E-pasts: profesionalis@lu.lv
Tālr.: 67034983; 29198484
- Biznesa projektu un komandas vadīšana
- Dizaina domāšana uzņēmējdarbībā
- Eksporta uzsākšanas programma iesācējiem
- Grāmatvedība maziem uzņēmumiem
- Nekustamo īpašumu darījumu starpnieks
- Uzņēmumu un organizāciju vadības pamati
- Vadītāju kompetences pilnveides programma
- Veiksmīgs bizness: no uzsākšanas līdz produkta pārdošanai