Programmas laikā Jūs apgūsiet digitālā mārketinga principus, digitālā mārketinga instrumentu izmantošanas specifiku un izvēles kritērijus, lai Jūs varētu pieņemt pamatotus lēmumus par uzņēmuma mārketinga stratēģiju un digitālā mārketinga integrāciju tajā.

Mērķauditorija

Programma paredzēta uzņēmumu darbiniekiem, vadītājiem un īpašniekiem, kuri vēlas izprast digitālā mārketinga procesus uzņēmumā un spēt realizēt tos praktiski.

Tēmas

  1. Digitālā mārketinga komplekss 
  2. Digitālā mārketinga aktualitātes un attīstības perspektīvas 
  3. Pircēju rīcības īpatnības digitālajā vidē 
  4. Digitālā segmentēšana 
  5. Tīmekļa vietnes veidošanas mārketinga principi 
  6. Interneta projektu veidošana un vadīšana 
  7. Interneta veikalu funkcionēšana 
  8. Interaktīvā mārketinga komunikācija 
  9. Sociālo mediju stratēģija 
  10. Satura mārketings 
  11. Facebook un Instagram reklāmas kampaņu veidošanas principi un pārdošanas tuneļi 
  12. Google reklāmas konta izveide 
  13. Google Ads stratēģija 
  14. Google Analytics u.c. 

Pasniedzēji

Dr.oec. Jeļena Šalkovska, vada konsultatīvos seminārus par mārketinga komunikācijas un interneta mārketinga instrumentu izmantošanu praktiskajā uzņēmējdarbībā. Zinātniskās monogrāfijas “Integrētā mārketinga komunikācija” un citu zinātnisku publikāciju, grāmatu autore un līdzautore par mārketinga un loģistikas aktualitātēm. 

Dr.oec. Anda Batraga, akadēmiskās intereses ir saistītas ar mārketingu, zīmolvedību, mārketinga komunikāciju, integrētā mārketinga komunikāciju, inovāciju fenomenu ekonomikā. Izstrādājusi vairākus studiju programmu kursus attiecīgajās specializācijās. 

Mg.BA Kristīne Rozīte, lasa lekcijas un vada praktiskās nodarbības kursos par ekonomikas informātiku, mārketingu internetā, vadības informācijas sistēmām un citām tēmām. 

Mg.oec. Agris Magons, kompāniju grupas mCoud līdzdibinātājs un vadītājs ar 15 gadu praktisku pieredzi  mārketinga jomā. 

Marta Elste, Digital Marketing Group vadītāja. Kopš 2009.gada palīdz uzņēmumiem veidot digitālā mārketinga stratēģijas. Pieredze lielbudžeta Google AdWords kampaņu veidošanā lieliem uzņēmumiem Baltijas valstīs un citur pasaulē

Annija Graustiņa, sociālo mediju speciāliste. Ikdienā veido un uztur vairāk nekā desmit zīmolu komunikāciju sociālajos medijos un veido dažādu zīmolu, produktu un pakalpojumu reklāmas Latvijas un citu pasaules valstu auditorijām.

Grafiks

Mācības notiks darba dienu vakaros no plkst. 18.00 līdz 21.30 vienu vai divas reizes nedēļā. Latvijas Universitātes filiālēs nodarbības notiks sestdienās no plkst. 10.00 līdz 17.00.

Programmas apjomis ir 160 akadēmiskās stundas (1 akadēmiskā stunda – 45 min.).

Teorētiskā daļa –  50 akadēmiskās stundas.

Praktiskā daļa – 110 akadēmiskās stundas.

Programmas ilgums - 4 mēneši

Maksa

Ar 90% ES fondu un valsts finansējumu: 40 EUR 

Pilna cena projekta laikā: 400 EUR

Parastā cena: 680 EUR

Kontaktinformācija

E-pasts: profesionalis@lu.lv

Tālr.: 67034981; 67034983; 29198484

Pieteikties