Uzzini par iespēju apmācīt darbiniekus izmantojot ERAF fondu līdzfinansējumu -> Saņemt piedāvājumu

 

Digital Marketing Institute (DMI) ir pasaulē atzīta digitālā mārketinga profesionāļu sadarbības un nozares attīstības organizācija. Ar ikgadēja mācību kursu pilnveidošanu ar Google, Facebook, LinkedIn, Microsoft, IBM, HubSpot, Twitter un citu kompāniju ekspertu līdzdalību (Global Industry Advisory Council). 

Mācību procesā dalībnieki apgūs digitālā mārketinga pamatus atbilstoši starptautiskajiem standartiem. Lai orientētos uzņēmuma digitālā mārketinga procesos un saprastu uzņēmuma stratēģijas iespējamos pilnveidošanas virzienus, t.sk. Google Ads risinājumus un biznesa datu analīzes un vizualizācijas paņēmienus biznesa attīstībai atbilstoši starptautiskajai praksei. Studiju process notiks latviešu valodā, bet specifiskā terminoloģija tiks dublēta arī angļu valodā. 

Dalībnieki saņems atgriezenisko saiti par patstāvīgajiem darbiem mācību laikā, regulārus pašpārbaudes testus zināšanu un terminoloģiju nostiprināšanai un tiks sagatavoti gala pārbaudījumam Certified Digital Marketing Associate sertifikāta saņemšanai. Kā arī saņems piekļuvi DMI digitālajai bibliotēkai ar aktuālajiem rakstiem, blogiem study cases, video materiāliem, vebināriem un digitāliem instrumentiem.

 Kompetences

Digitālais mārketings

 Kam paredzēta programma

Digitālā mārketinga speciālista asistentiem, uzņēmuma jaunākajiem mārketinga speciālistiem, klientu apkalpošanas speciālistiem. Kā arī biroja administratoriem, uzņēmumu pārdošanas / finanšu / darbinieku resursu pārvaldības / izpētes un attīstības, un citu nodaļu vadītājiem. 

 Programmā tiks strādāts ar digitālajiem rīkiem

Google Ads, Google Analytics, Google My Business, mCabi, Adform, Miro.com, Menti.com, Canva.com u.c. 

 Tēmas

  • Digitālā mārketinga būtība un riski. Digitālā mārketinga aktualitātes. Digitālā mārketinga komplekss un tā elementi. 
  • Pircēju rīcības īpatnības digitālajā vidē. Digitālā segmentēšana. Pircēju apkalpošanas process digitālajā vidē. 
  • Digitālā mārketinga kanāli. 
  • Uzņēmuma mājaslapas veidošanas mārketinga principi. Mobilās lietotnes. Progresīvās mobilās lietotnes. 
  • Sociālo mediju mārketings. Sociālo mediju mārketinga stratēģija. 
  • Satura mārketings. Efektīva sociālo mediju satura veidošana un publicēšana. Mērķauditorijas iesaistīšana komunikācijā sociālajos tīklos. 
  • Google Ads. Google Ads konta izveide. Google kontekstuālais tīkls. Video Ads. Google Analytics. 
  • E-pasta mārketings. 
  • Interneta veikala veidošanas mārketinga aspekti. Pircēju apkalpošanas process digitālajā vidē. 
  • Mārketinga komunikācijas efektivitātes mērīšana digitālajā vidē.

 Pasniedzēji 

Digital Marketing Institute sertificēti pasniedzēji, nozaru eksperti 

Dr.oec. Jeļena Šalkovska, vada konsultatīvos seminārus par mārketinga komunikācijas un digitālā mārketinga instrumentu izmantošanu praktiskajā uzņēmējdarbībā. Zinātniskās monogrāfijas “Integrētā mārketinga komunikācija” un citu zinātnisku publikāciju, grāmatu autore un līdzautore par mārketinga aktualitātēm. 

Dr.oec. Anda Batraga, akadēmiskās intereses ir saistītas ar mārketingu, zīmolvedību, mārketinga komunikāciju, integrētā mārketinga komunikāciju, inovāciju fenomenu ekonomikā. Izstrādājusi vairākus studiju programmu kursus attiecīgajās specializācijās.  

MG. BA Kristīne Rozīte, lasa lekcijas un vada praktiskās nodarbības kursos par ekonomikas informātiku, mārketingu internetā, vadības informācijas sistēmām un citām tēmām.  

Mg.oec. Agris Magons, kompāniju grupas mCloud līdzdibinātājs un vadītājs ar 15 gadu praktisku pieredzi mārketinga jomā.  

Marta Elste, Digital Marketing Group vadītāja. Kopš 2009.gada palīdz uzņēmumiem veidot digitālā mārketinga stratēģijas. Pieredze lielbudžeta Google Ads kampaņu veidošanā lieliem uzņēmumiem Baltijas valstīs un citur pasaulē.  

Annija Graustiņa, sociālo mediju mārketinga stratēģe un lektore. Sociālo mediju mārketinga speciāliste ar 8 gadu pieredzi digitālajā un sociālo mediju mārketingā. Ikdienā palīdz uzņēmumiem organizēt sociālo mediju stratēģijas un kampaņas, kā arī veidot ikdienas komunikācijas saturu.  

 Grafiks

Mācības notiks 1 vai 2 reizes nedēļā, darba dienu vakaros no plkst. 18.00 - 21.45 

Programmas apjoms ir 80 akadēmiskās stundas un ilgums - 3 mēneši

Nodarbības tiešsaistē - 60 akadēmiskās stundas 

Praktiskie patstāvīgie vai grupas darbi neklātienē - 20 akadēmiskās stundas

 Maksa par dalību apmācībās

Par uzņēmuma vai personīgajiem līdzekļiem - 637 eiro

 

Uzzini vairāk par maksājumu iespējām un atlaidēm, kā arī saņem konsultāciju par programmas izvēli rakstot uz profesionalis@lu.lv vai zvanot 29198484