Programma divās valodās: latviešu un angļu valodā ar starptautiskiem ekspertiem 

Vai esi gatavs pacelt sava uzņēmuma eksportu un pārdošanu nākamajā līmenī?

Starptautiskā pārdošana: izstrādā veiksmīgu eksporta plānu

Kādas priekšrocības Tu iegūsi no šis programmas?  

  • Veic tirgus analīzi un izstrādā efektīvas stratēģijas, lai apgūtu starptautisko tirgu

  • Definē saistošu vērtību piedāvājumu, precīzu pozicionējumu un izstrādā efektīvu digitālās komunikācijas stratēģiju 

  • Plāno partneru izvēli, tirdzniecības vizītes un definē pārdošanas stratēģiju 

  • Apgūsti un pielieto potenciālo klientu ģenerēšanas tehnikas, tostarp klientu pārvaldību un LinkedIn izmantošanu kā spēcīgu rīku biznesa izaugsmei  

  • Pārņem labākās komunikācijas prakses no ekspertiem 

Vai šī programma ir Tev piemērota? 

Programma ir paredzēta uzņēmuma eksporta vadītājiem, kuri var būt arī uzņēmuma īpašnieki un kuriem ir tiesības pieņemt lēmumus par uzņēmuma eksporta aktivitātēm gan no stratēģiskā, gan finansiālā viedokļa. Aizpildi veidlapu, lai iegūtu pilnu aprakstu. 

Eksperti 

Skatoties uz tirgus attīstības ātrumu un uzņēmuma attīstības līmeni, LU VUMC eksperti ieteiks eksporta attīstības virzienu, palīdzēs noteikt uzņēmuma konkurētspēju un sniegs ieskatu par uzņēmuma pozīciju mērķa tirgū. 

Ieva Johnsson  

Ieva Jonsone ir eksporta pārdošanas speciāliste ar vairāk kā 20 gadu pieredzi pārtikas, metālapstrādes un celtniecības tehnikas nozarēs. Viņa ir strādājusi ar klientiem no Āzijas līdz Amerikai, un viņai ir plašas zināšanas gan B2B, gan B2C pārdošanā. 

Ievas uzņēmums Amie Export nodrošina EDMS (Eksporta attīstības vadības sistēmu), kas palīdz uzņēmumiem atrast partnerus, pārbaudīt savus produktus vai pakalpojumus Skandināvijas tirgū un izveidot savienojumu ar Ziemeļeiropu. 

Ieva ir pieredzējis un zinošs partneris, kas var palīdzēt palielināt eksporta iespējas. Viņa ir eksperte pareizā risinājuma atrašanā uzņēmumiem, kuri vēlas eksportēt, bet nezina, kā to izdarīt. Viņa var arī palīdzēt atrast partnerus un pārbaudīt uzņēmuma produktus vai pakalpojumus Skandināvijas tirgū. 

  

Lucio Lamberti 

Mārketinga profesors Milānas Politehniskajā Universitātē, ir uzrakstījis vairāk kā 80 publikācijas prestižos indeksētajos žurnālos un konferencēs. Kā Metaverse mārketinga laboratorijas zinātniskais direktors un Ph.E.E.L. koordinators, viņš pēta lietotāju uzvedību caur imersīvām tehnoloģijām un reflektē par jaunu produktu palaišanu tirgū. Lucio ir Polimi Vadības augstskolas Frontiers in Communication asociētais redaktors un Ķīnas nodaļas delegāts. Pieprasīts žurnālists mārketinga un digitālās transformācijas jomā. Sniedz ieguldījumu lielākajos Itālijas plašsaziņas līdzekļos un ir strādājis ar tādiem slaveniem uzņēmumiem kā Vodafone, Ferrari un Nestlé. 

  

Giorgio Fiammenghi 

Giorgio Fiammenghi ir pieredzējis B2B mārketinga, biznesa attīstības un klientu ģenerēšanas eksperts. Viņu aizrauj pārdošana un mārketings, un viņam ir vairāk kā 20 gadu pieredze šajā jomā. Giorgio ir strādājis pie dažādiem projektiem, tostarp start-up uzņēmumiem, jauniem izplatīšanas kanāliem, franšīzes ķēdēm un partnerattiecībām, kā arī pārdošanas personāla reorganizāciju. Viņš ir arī eksperts jaunu produktu izstrādes, jaunu tirgu atvēršanas un esošo tirgu pārvaldības un izaugsmes projektos. Giorgio ir mentors un asociētais profesors Politecnico di Milano School of Management, kur viņš pasniedz kursus par pārdošanu un mārketingu.  

Marta Elste 

Marta Elste ir digitālā mārketinga eksperte ar vairāk kā 13 gadu pieredzi. Viņa ir uzņēmuma Digital Marketing Group vadītāja, kas palīdz uzņēmumiem izveidot un īstenot digitālā mārketinga stratēģijas. Martai ir liela pieredze liela budžeta Google Ads kampaņu veidošanā uzņēmumiem Baltijas valstīs, Skandināvijā, Dienvidamerikā un citur pasaulē. Viņa ir arī Google sertificēta trenere, sertificēta programmās Google Ads un Google Analytics, kā arī DMI sertificēts digitālā mārketinga profesionālis. Marta aizrautīgi vēlas palīdzēt uzņēmumiem palielināt savu klātbūtni tiešsaistē, izmantojot efektīvas digitālā mārketinga stratēģijas. Viņa ir augsti kvalificēta un pieredzējusi speciāliste, kas var palīdzēt uzņēmumiem sasniegt mārketinga mērķus. 

Antra Savleviča

Antra Savleviča ir komunikācijas speciāliste ar 20 gadu pieredzi. Iepriekš strādājusi kā konsultante komunikācijas aģentūrā, koncentrējoties uz komunikācijas stratēģiju un aktivitāšu nodrošināšanu ārvalstu uzņēmumiem Latvijā. Kopš 2017. gada ir komunikācijas vadītāja Latvijas vadošajā būvmateriālu ražotājā un vienīgajā cementa ražotājā SCHWENK Latvija. Kompetences jomas ir stratēģiskā komunikācija, attiecības ar ieinteresētajām pusēm, ilgtspēja un inovācijas.

 

Antrai ir bakalaura grāds komunikācijā no Vidzemes Augstskolas (2004) un MBA inovācijās un uzņēmējdarbībā no Rīgas Tehniskās universitātes (2013). Antra pasniedz dažādus komunikācijas kursus Vidzemes Augstskolā.

Tēmas:

Eksporta attīstība, Starptautiskie tirgi, Bizness Ziemeļeiropā, GoogleAds, Digitālās komunikācijas stratēģija, B2B mārketings, Biznesa attīstība, Metaverse mārketings, Dauzkanālu mārketings, Mārketinga eksperts, Unikāls pārdošanas piedāvājums, Sabiedriskās attiecības, Krīzes komunikācija, Reputācijas vadība  

Nodarbību grafiks 

Ilgums: 8 nedēļas 

Nodarbības: klātienē / tiešsaistē sesijas ar ekspertiem katru nedēļu. Stratēģijas sesiju starplaikos tiek veikti individuāli uzdevumi, kurus uzrauga eksperti. 

Formāts: klātienē / tiešsaistē / hibrīds 

Valoda: angļu/ latviešu 

Īpaša un unikāla priekšrocība: programmā ir iekļauti individuāli uzdevumi, kas nodrošina Tava biznesa vajadzībām pielāgotus risinājumus, ar atgriezinisko saiti no ekspertiem 

Lai novērstu tiešu konkurenci, pirmajam pretendentam, kas pārstāv savu nozari, tiks rezervēta vieta. 

 

Piesakieties uz konsultāciju par programmas izvēli rakstot uz profesionalis@lu.lv vai zvanot 29198484