Programma ir paredzēta dalībniekiem, kuri vēlās apgūt klientu attiecību vadības datorprogrammatūru un sistēmu lietošanas prasmes. Attīstīt digitālo komunikāciju ar mērķauditoriju izmantojot jaunākās digitālā mārketinga tendences un principus.

Ja vēlaties apgūt klientu attiecību vadības digitālās tehnoloģijas, paņēmienus un to, kā iekļaut informācijas un komunikācijas tehnoloģijas uzņēmuma mārketinga stratēģijā, lai varētu pilnvērtīgāk apmierināt klientu vajadzības uzņēmuma konkurētspējas nodrošināšanai, tad šī programma būs pareizā izvēle!

Programmas mērķauditorija

Programma paredzēta uzņēmumu darbiniekiem, vadītājiem un īpašniekiem, kuri vēlas izprast klientu attiecību vadības digitalizācijas procesus uzņēmumā un spēt realizēt tos praktiski.

Tēmas

  1. Klientu attiecību vadības sistēmas nozīme mūsdienu uzņēmumā 
  2. Informācijas un komunikācijas tehnoloģijas uzņēmuma mārketinga stratēģijā 
  3. Klientu apmierinātības pētīšanas digitālās tehnoloģijas 
  4. Klientu attiecību vadības (CRM) sistēmas efektivitāte 
  5. Komunikācijas kanāli klientu attiecību vadības (CRM) sistēmās 
  6. Zvanu centra tehnoloģija klientu attiecību vadībā (CRM) 
  7. Klientu attiecību vadības digitālās tehnoloģijas 
  8. Digitālā mārketinga aktualitātes klientu attiecību vadības kontekstā 
  9. Sociālo mediju stratēģija klientu attiecību vadības kontekstā  
  10. Google Ads stratēģija klientu attiecību vadības kontekstā 
  11. Google Analytics klientu attiecību vadības kontekstā u.c. 

Pasniedzēji

Dr.oec. Jeļena Šalkovska, vada konsultatīvos seminārus par mārketinga komunikācijas un interneta mārketinga instrumentu izmantošanu praktiskajā uzņēmējdarbībā. Zinātniskās monogrāfijas “Integrētā mārketinga komunikācija” un citu zinātnisku publikāciju, grāmatu autore un līdzautore par mārketinga un loģistikas aktualitātēm. 

Dr.oec. Anda Batraga, Latvijas Universitātes profesore, akadēmiskās intereses ir saistītas ar mārketingu, zīmolvedību, mārketinga komunikāciju, integrētā mārketinga komunikāciju, inovāciju fenomenu ekonomikā. Izstrādājusi vairākus studiju programmu kursus attiecīgajās specializācijās. 

Uģis Krūmiņš, sertificēts JCI (Junior Chamber International) un Vācijas personāla attīstības uzņēmuma Triple A GmbH treneris. Pārdošanas un klientu apkalpošanas eksperts, ar plašu pieredzi pārdošanā un uzņēmumu vadībā. Latvijā pirmā biznesa tīklošanas mācību-treniņa kursa “Kā sarunāt tikšanos ar vajadzīgo cilvēku” autors. 

Mg.oec. Agris Magons, kompāniju grupas “mCoud” līdzdibinātājs un vadītājs ar 15 gadu praktisku pieredzi  mārketinga jomā. 

Marta Elste, "Digital Marketing Group" vadītāja. Kopš 2009.gada palīdz uzņēmumiem veidot digitālā mārketinga stratēģijas. Pieredze lielbudžeta Google AdWords kampaņu veidošanā lieliem uzņēmumiem Baltijas valstīs un citur pasaulē.

Annija Graustiņa, sociālo mediju speciāliste. Ikdienā veido un uztur vairāk nekā desmit zīmolu komunikāciju sociālajos medijos un veido dažādu zīmolu, produktu un pakalpojumu reklāmas Latvijas un citu pasaules valstu auditorijām.

Jānis Karāns, tiešā mārketinga aģentūras BREGARDS direktors, ar vairāku gadu pieredzi digitālajā komunikācijā. Lielākais gandarījums ir brīžos, kad tiek pārsniegtas klientu gaidas. Viesojoties dažādās Latvijas augstskolās, aktīvi iesaistās esošo un jauno mārketinga ekspertu izglītošanā,  t.sk., lai veicinātu izpratni par e-pasta un SMS kanālu nozīmi biznesā. 

Grafiks

Mācības notiks darba dienu vakaros no plkst. 18.00 līdz 21.45 vienu reizi nedēļā.  

Programmas apjoms ir 160 stundas un ilgums – 4 mēneši.

Teorija tiešsaistē - 64 stundas (no tām 32 stundas patstāvīgi).

Praktiskie darbi tiešsaistē - 96 stundas (no tām 48 stundas patstāvīgi).

Maksa par dalību apmācībās:

Projekta “Nodarbināto personu profesionālās kompetences pilnveide” ietvaros:

  • Ar 90% ES fondu un valsts finansējumu - 51.20 eiro
  • studējot par personīgajiem līdzekļiem - 512 eiro

Ārpus projekta laika - 775 eiro

Kontaktinformācija

E-pasts: profesionalis@lu.lv

Tālr.: 67034983; 29198484