Ja vēlaties apgūt klientu attiecību vadības digitālās tehnoloģijas, paņēmienus un to, kā iekļaut informācijas un komunikācijas tehnoloģijas uzņēmuma mārketinga stratēģijā, lai varētu pilnvērtīgāk apmierināt klientu vajadzības uzņēmuma konkurētspējas nodrošināšanai, tad šī programma būs pareizā izvēle!

Mērķauditorija

Programma paredzēta uzņēmumu darbiniekiem, vadītājiem un īpašniekiem, kuri vēlas izprast klientu attiecību vadības digitalizācijas procesus uzņēmumā.

Tēmas

  1. Klientu attiecību vadības sistēmas nozīme mūsdienu uzņēmumā 
  2. Informācijas un komunikācijas tehnoloģijas uzņēmuma mārketinga stratēģijā 
  3. Klientu apmierinātības pētīšanas digitālās tehnoloģijas 
  4. Klientu attiecību vadības (CRM) sistēmas efektivitāte 
  5. Komunikācijas kanāli klientu attiecību vadības (CRM) sistēmās 
  6. Zvanu centra tehnoloģija klientu attiecību vadībā (CRM) 
  7. Klientu attiecību vadības digitālās tehnoloģijas 
  8. Digitālā mārketinga aktualitātes klientu attiecību vadības kontekstā 
  9. Sociālo mediju stratēģija klientu attiecību vadības kontekstā  
  10. Google Ads stratēģija klientu attiecību vadības kontekstā 
  11. Google Analytics klientu attiecību vadības kontekstā u.c. 

Pasniedzēji

Dr.oec. Jeļena Šalkovska, vada konsultatīvos seminārus par mārketinga komunikācijas un interneta mārketinga instrumentu izmantošanu praktiskajā uzņēmējdarbībā. Zinātniskās monogrāfijas “Integrētā mārketinga komunikācija” un citu zinātnisku publikāciju, grāmatu autore un līdzautore par mārketinga un loģistikas aktualitātēm. 

Uģis Krūmiņš, sertificēts JCI (Junior Chamber International) un Vācijas personāla attīstības uzņēmuma Triple A GmbH treneris. Pārdošanas un klientu apkalpošanas eksperts, ar plašu pieredzi pārdošanā un uzņēmumu vadībā. Latvijā pirmā biznesa tīklošanas mācību-treniņa kursa “Kā sarunāt tikšanos ar vajadzīgo cilvēku” autors. 

Marta Elste, Digital Marketing Group vadītāja. Kopš 2009.gada palīdz uzņēmumiem veidot digitālā mārketinga stratēģijas. Pieredze lielbudžeta Google AdWords kampaņu veidošanā lieliem uzņēmumiem Baltijas valstīs un citur pasaulē 

Jānis Karāns, tiešā mārketinga aģentūras BREGARDS direktors, ar vairāku gadu pieredzi digitālajā komunikācijā. Lielākais gandarījums ir brīžos, kad tiek pārsniegtas klientu gaidas. Viesojoties dažādās Latvijas augstskolās, aktīvi iesaistās esošo un jauno mārketinga ekspertu izglītošanā,  t.sk., lai veicinātu izpratni par e-pasta un SMS kanālu nozīmi biznesā. 

Grafiks

Mācības notiks darba dienu vakaros no plkst. 18.00 līdz 21.30 vienu vai divas reizes nedēļā. Latvijas Universitātes filiālēs nodarbības notiks sestdienās no plkst. 10.00 līdz 17.00.

Programmas apjomis ir 160 akadēmiskās stundas (1 akadēmiskā stunda – 45 min.).

Teorētiskā daļa –  64 akadēmiskās stundas.

Praktiskā daļa – 96 akadēmiskās stundas.

Programmas ilgums - 4 mēneši

Maksa

Ar 90% ES fondu un valsts finansējumu: 40 EUR 

Pilna cena projekta laikā: 400 EUR

Parastā cena: 680 EUR

Kontaktinformācija

E-pasts: profesionalis@lu.lv

Tālr.: 67034981; 67034983; 29198484

Pieteikties