Programma ir paredzēta dalībniekiem, kuri vēlās izstrādāt mūsdienīgu tīmekļa vietni un apgūt uzņēmuma/organizācijas digitālā mārketinga pamatus, lai integrētu šo tīmekļa vietni uzņēmuma/organizācijas digitālā mārketinga stratēģijā. Programmā ir iekļauti arī programmēšanas pamati.

Programma sniegs Jums padziļinātas praktiskas zināšanas par to, kā izstrādāt uzņēmuma tīmekļa vietni, izmantojot HTML5 un CSS tehnoloģijas, kā popularizēt uzņēmuma tīmekļa vietni, izmantojot dažādus digitālā mārketinga kanālus, piemēram, SEO (meklētājprogrammu optimizāciju), SEM (meklētājprogrammu mārketingu) un SMM (sociālo mediju mārketingu), kā arī integrēt tīmekļa vietni uzņēmuma digitālā mārketinga stratēģijā, lai nodrošinātu veiksmīgu komunikāciju ar uzņēmuma/organizācijas mērķauditoriju.

Programmas mērķauditorija

Programma paredzēta uzņēmumu darbiniekiem, vadītājiem un īpašniekiem, kuri vēlas izprast mūsdienīgas tīmekļa vietnes izstrādes principus (gan programmēšanas, gan mārketinga principus), kā arī digitālā mārketinga procesus uzņēmumā un spēt realizēt tos praktiski. Programma ir orientēta uz dalībniekiem gan ar priekšzināšanām, gan bez priekšzināšanām.

Tēmas

  • Digitālā mārketinga aktualitātes  
  • IT projekta izstrādes dzīves cikls 
  • SEO
  • Reputācija tiešsaistē (Online reputācija) 
  • HTML un CSS pamati 
  • Izstrādes instrumenti – DevTools 
  • HTML veidlapas izveide 
  • Tīmekļa vietnes izstrādes mārketinga principi 
  • Digitālā segmentēšana 
  • Sociālo mediju stratēģija 
  • Satura mārketings 
  • Digitālie projekti, to veidošana un vadīšana
  • Tīmekļa vietnes publicēšana internetā
  • Uzņēmuma mārketinga komunikācijas efektivitāte 

Programmā tiks strādāts ar digitālie rīkiem:

Google Analytic, Yandex.Metrika, GoogleMy Business, HTML5 un CSS tehnoloģijas, satura vadības sistēmas (CMS), Frameworks, Adobe Photoshop, Adobe XD, Miro, Menticom u.c.

Pasniedzēji

Dr.oec. Jeļena Šalkovska, vada konsultatīvos seminārus par mārketinga komunikācijas un interneta mārketinga instrumentu izmantošanu praktiskajā uzņēmējdarbībā. Zinātniskās monogrāfijas “Integrētā mārketinga komunikācija” un citu zinātnisku publikāciju, grāmatu autore un līdzautore par mārketinga un loģistikas aktualitātēm. 

Dmitrijs Valaks, full-stack web izstrādātājs un praktiķis, kurš savu pieredzi ieguvis profesionāli darbojoties vairākās IT kompānijās, realizējot  IT projektus Latvijā un ārzemēs. 

Arturs Rasnacis, IT profesionālis, kurš jau vairākus gadus vada IT kompāniju CUNAMI WEB, kas specializējas WEB bāzētu projektu izstrādē. 

Marta Elste, “Digital Marketing Group” vadītāja. Kopš 2009.gada palīdz uzņēmumiem veidot digitālā mārketinga stratēģijas. Pieredze lielbudžeta Google Ads kampaņu veidošanā lieliem uzņēmumiem Baltijas valstīs un citur pasaulē.

Annija Graustiņa, sociālo mediju speciāliste. Ikdienā veido un uztur vairāk nekā desmit zīmolu komunikāciju sociālajos medijos un veido dažādu zīmolu, produktu un pakalpojumu reklāmas Latvijas un citu pasaules valstu auditorijām.

Grafiks

Mācības notiks darba dienu vakaros no plkst. 18.00 līdz 21.45 vienu reizi nedēļā.  

Programmas apjoms ir 160 stundas un ilgums – 4 mēneši.

Teorija tiešsaistē - 57 stundas (no tām 25 stundas patstāvīgi).

Praktiskie darbi tiešsaistē - 103 stundas (no tām 64 stundas patstāvīgi).

Maksa par dalību apmācībās:

Projekta “Nodarbināto personu profesionālās kompetences pilnveide” ietvaros:

  • Ar 90% ES fondu un valsts finansējumu - 51.20 eiro
  • studējot par personīgajiem līdzekļiem - 512 eiro

Ārpus projekta laika - 775 eiro

Kontaktinformācija

E-pasts: profesionalis@lu.lv

Tālr.: 67034983; 29198484