Mūsdienu uzņēmējdarbības neatņemama sastāvdaļa ir veiksmīga digitālā mārketinga projektu īstenošana, līdz ar to, esam izveidojuši programmu, kas sniegs iespēju apgūt digitālā mārketinga pamatus, lai orientētos uzņēmuma digitālā mārketinga procesos un saprast uzņēmuma iespējamos digitalizācijas virzienus, t.sk. Google Ads risinājumus un datu bāzu veidošanas iespējas un nepieciešamību.

Ja Jūs plānojat sākt vai jau nodarbojaties ar uzņēmuma digitālā mārketinga stratēģijas izstrādi un īstenošanu, Jums noderēs šīs programmas sniegtās zināšanas un prasmes. Padziļināti apgūstot digitālā mārketinga īpatnības, uzzinot, kā veidot advancētas Facebook un Instagram reklāmas kampaņas, kā arī to, kā digitalizēt biznesu, veidojot datu bāzes un izmantojot digitālā mārketinga instrumentu Google Ads.

Programmas mērķauditorija

Programma paredzēta uzņēmumu darbiniekiem, vadītājiem un īpašniekiem, kuri vēlas izprast digitālā mārketinga procesus uzņēmumā un spēt realizēt tos praktiski, kā arī visiem šīs jomas interesentiem.

Tēmas

  • Digitālā mārketinga aktualitātes.
  • Pircēju rīcības īpatnības digitālajā vidē.
  • Tīmekļa vietnes veidošanas mārketinga principi.
  • Facebook un Instagram reklāmas kampaņu veidošanas principi un pārdošanas tuneļi.
  • Video Ads
  • Retargetings 
  • Google Ads stratēģijas un to atšķirības dažādos pārdošanas modeļos u.c. 
  • Digitālā mārketinga projektu veidošana un vadīšana.
  • Interneta veikalu funkcionēšana.
  • Uzņēmuma datu bāzu veidošanas iespējas un nepieciešamību.

Pasniedzēji

Dr.oec. Jeļena Šalkovska, Latvijas Universitātes asociētā profesore, vada konsultatīvos seminārus par mārketinga komunikācijas un digitālā mārketinga instrumentu izmantošanu praktiskajā uzņēmējdarbībā. Zinātniskās monogrāfijas “Integrētā mārketinga komunikācija” un citu zinātnisku publikāciju, grāmatu autore un līdzautore par mārketinga aktualitātēm. 

Dr.oec. Anda Batraga, Latvijas Universitātes profesore, akadēmiskās intereses ir saistītas ar mārketingu, zīmolvedību, mārketinga komunikāciju, integrētā mārketinga komunikāciju, inovāciju fenomenu ekonomikā. Izstrādājusi vairākus studiju programmu kursus attiecīgajās specializācijās. 

Mg.BA. Kristīne Rozīte, lasa lekcijas un vada praktiskās nodarbības kursos par ekonomikas informātiku, mārketingu internetā, vadības informācijas sistēmām un citām tēmām. 

Mg.oec. Agris Magons, kompāniju grupas “mCoud” līdzdibinātājs un vadītājs ar 15 gadu praktisku pieredzi  mārketinga jomā. 

Marta Elste, “Digital Marketing Group” vadītāja. Kopš 2009.gada palīdz uzņēmumiem veidot digitālā mārketinga stratēģijas. Pieredze lielbudžeta Google Ads kampaņu veidošanā lieliem uzņēmumiem Baltijas valstīs un citur pasaulē.

Annija Graustiņa, sociālo mediju speciāliste. Ikdienā veido un uztur vairāk nekā desmit zīmolu komunikāciju sociālajos medijos un veido dažādu zīmolu, produktu un pakalpojumu reklāmas Latvijas un citu pasaules valstu auditorijām.

Nodarbību grafiks

Mācības notiks darba dienu vakaros no plkst. 18.00 līdz 21.45 vienu reizi nedēļā.  

Programmas apjoms ir 160 stundas un ilgums – 4 mēneši.

Teorija tiešsaistē - 50 stundas (no tām 18 stundas patstāvīgi).

Praktiskie darbi tiešsaistē - 110 stundas (no tām 62 stundas patstāvīgi).

Maksa par dalību apmācībās:

Projekta “Nodarbināto personu profesionālās kompetences pilnveide” ietvaros:

  • Ar 90% ES fondu un valsts finansējumu - 51.20 eiro
  • studējot par personīgajiem līdzekļiem - 512 eiro

Ārpus projekta laika - 775 eiro

Kontaktinformācija

E-pasts: profesionalis@lu.lv

Tālr.: 67034983; 29198484