Ja Jūs plānojat sākt vai jau nodarbojaties ar uzņēmuma digitālā mārketinga stratēģijas izstrādi un īstenošanu, Jums noderēs šīs programmas sniegtās zināšanas un prasmes, padziļināti apgūstot digitālā mārketinga un sociālo mediju īpatnības, uzzinot, kā veidot advancētas Facebook un Instagram reklāmas kampaņas, kā arī to, kā izmantot divus patlaban visefektīvākos digitālā mārketinga instrumentus – sociālo tīklu mārketingu un Google Ads.

Mērķauditorija

Programma ir piemērota uzņēmumu mārketinga vadītājiem, MVU īpašniekiem un tiem, kas vēlas virzīt savu produktu/pakalpojumu digitālajā vidē, kā arī visiem šīs jomas interesentiem.

Tēmas

  1. Digitālā mārketinga aktualitātes  
  2. Sociālo mediju stratēģija 
  3. Satura mārketings 
  4. Facebook un Instagram reklāmas kampaņu veidošanas principi un pārdošanas tuneļi 
  5. Google meklēšanas sistēma (Google Search) 
  6. Google reklāmas konta izveide 
  7. Video Ads 
  8. Google kontekstuālais tīkls (Google Display Network (GDN)) 
  9. Google mobilā reklāma 
  10. Googles Ads risinājumu efektivitāte 
  11. Google Analytics 
  12. Retargetings 
  13. Google Ads stratēģijas un to atšķirības dažādos pārdošanas modeļos u.c. 

Pasniedzēji

Dr.oec. Jeļena Šalkovska, vada konsultatīvos seminārus par mārketinga komunikācijas un interneta mārketinga instrumentu izmantošanu praktiskajā uzņēmējdarbībā. Zinātniskās monogrāfijas “Integrētā mārketinga komunikācija” un citu zinātnisku publikāciju, grāmatu autore un līdzautore par mārketinga un loģistikas aktualitātēm. 

Dr.oec. Anda Batraga, akadēmiskās intereses ir saistītas ar mārketingu, zīmolvedību, mārketinga komunikāciju, integrētā mārketinga komunikāciju, inovāciju fenomenu ekonomikā. Izstrādājusi vairākus studiju programmu kursus attiecīgajās specializācijās. 

Mg.BA Kristīne Rozīte, lasa lekcijas un vada praktiskās nodarbības kursos par ekonomikas informātiku, mārketingu internetā, vadības informācijas sistēmām un citām tēmām. 

Mg.oec. Agris Magons, kompāniju grupas mCoud līdzdibinātājs un vadītājs ar 15 gadu praktisku pieredzi  mārketinga jomā. 

Marta Elste, Digital Marketing Group vadītāja. Kopš 2009.gada palīdz uzņēmumiem veidot digitālā mārketinga stratēģijas. Pieredze lielbudžeta Google AdWords kampaņu veidošanā lieliem uzņēmumiem Baltijas valstīs un citur pasaulē

Annija Graustiņa, sociālo mediju speciāliste. Ikdienā veido un uztur vairāk nekā desmit zīmolu komunikāciju sociālajos medijos un veido dažādu zīmolu, produktu un pakalpojumu reklāmas Latvijas un citu pasaules valstu auditorijām.

Grafiks

Mācības notiks darba dienu vakaros no plkst. 18.00 līdz 21.30 vienu vai divas reizes nedēļā. Latvijas Universitātes filiālēs nodarbības notiks sestdienās no plkst. 10.00 līdz 17.00.

Programmas apjomis ir 160 akadēmiskās stundas (1 akadēmiskā stunda – 45 min.).

Teorētiskā daļa –  47 akadēmiskās stundas.

Praktiskā daļa – 113 akadēmiskās stundas.

Programmas ilgums - 4 mēneši

Maksa

Ar 90% ES fondu un valsts finansējumu: 40 EUR 

Pilna cena projekta laikā: 400 EUR

Parastā cena: 680 EUR

Kontaktinformācija

E-pasts: profesionalis@lu.lv

Tālr.: 67034981; 67034983; 29198484

Pieteikties