Mūsdienās jebkuras nozares uzņēmumos un organizācijās ir nepieciešamas zināšanas un spējas patstāvīgi, pastāvīgi un efektīvi organizēt savas mārketinga un pārdošanas aktivitātes. Šīs prasmes ir īpaši nozīmīgas mūsdienu digitalizētajā pasaulē, kad patērētājiem ir gandrīz neierobežotas iespējas atrast un izvēlēties sev piemērotāko. Mūsu piedāvātajās programmās uzzināsiet visu svarīgāko par mārketinga un pārdošanas būtību, par mārketinga specifiku digitālajos apstākļos, satura veidošanu, sociālo mediju un Google rīku noderīgumu Jūsu uzņēmuma mārketinga stratēģijas izstrādē un īstenošanā, lai nodrošinātu uzņēmuma konkurētspēju un veiksmīgu darbību.

Programmas nosaukums

Rīki un pamata tēmas

Digitālā mārketinga tehnoloģijas

Rīki: Google Ads, Google Analytics, Facebook Ads

Tēmas:

  • Digitālo kampaņu veidošana
  • Retargetings, satura mārketings
  • Sociālo tīklu mārketings
  • Kampaņu efektivitātes mērīšana
Padziļināta apmācību līmeņa programma
 
Digitālais mārketings un biznesa digitalizācija

Rīki: Google Ads

Tēmas:

  • Digitālā mārketinga projektu vadīšana
  • Tīmekļa vietne
  • Interneta veikals
  • Biznesa datu analīze
Digitālais mārketings DMI sertifikācijai

Rīki: Google Ads

Tēmas:

  • Digitālā mārketinga komplekss un aktualitātes
  • Digitālā segmentēšana
  • Sociālo tīklu mārketings
  • Satura mārketings
  • E-pasta mārketings

Papildus resursi būs pieejami DMI mājaslapā (angļu valodā)
 

Inovatīvais mārketings uzņēmuma digitālā mārketinga stratēģijā

Rīki: Google My Business, Canva

Tēmas:

  • Mārketinga plānošana
  • Mārketinga pētījumi
  • Zīmolvedība
  • Digitālā mārketinga komunikācija un kampaņas

Padziļināta apmācību līmeņa programma