Jums ir ideja biznesam, kuru Jūs gribētu īstenot, bet nezināt ar ko uzsākt? Šis kurss ir domāts klausītājiem, kuri grib izprast, kā izveidot savu produktu, realizēt produkta virzīšanu tirgū un pārdošanu.

Jūs iegūsiet zināšanas un prasmes, kā posmsecīgi izveidot savu produktu (preci vai pakalpojumu), kā to ieviest tirgū, izplānot pārdošanas stratēģiju un nodrošināt produkta ilgtspējību.  Kursā  arī veltīts laiks klientu apkalpošanas procesa pētīšanai, lai saprastu klientu vajadzības un motivāciju nopirkt vai izmantot tieši jūsu produktu.

Kursa beigās Jūs sagaidīs iespēja izmēģināt sevi start-up īpašnieka  lomā un prezentēt savu preci vai pakalpojumu, izstrādāt produkta portfolio un izveidot reklāmas stenda dizainu!

Klausītājs zina:

  • produkta veidošanas pamatprincipus
  • produkta vērtīgumu un unikalitāti
  • kā noteikt produktam cenu, balstoties uz izpratni par izdevumiem
  • kā ieviest un virzīt produktu tirgū
  • zīmolvedības pamatprincipus
  • modernus instrumentus produkta virzīšanai (digitālais mārketings, integrētā mārketinga komunikācija)
  • komunikāciju ar klientiem un ilggadējo attiecību veidošanu
  • pārdošanas metodes un pircēju apkalpošanu

Spēj:

  • izskaidrot sava produkta īpatnības un aktualitāti, pozicionēšanu  un veidojošus elementus
  • plānot virzīšanas stratēģiju un novērtēt tās efektivitāti
  • ievērot Latvijas Republikas saistošo normatīvo aktu prasības
  • noteikt produkta cenu atkarībā no ietekmējošiem faktoriem un izdevumiem
  • izstrādāt produkta aprakstu, dizainu un prezentēt to
  • strādāt ar klientiem/pircējiem, ņemot vērā viņu vajadzības un īstenot ilgtspējīgas attiecības
  • novērtēt konkurentu produktu un tā virzīšanas stratēģiju
  • pielietot vairākas pārdošanas metodes
  • pielietot integrētas mārketinga prasmes
  • novērtēt izvēlēto metožu efektivitāti

Jeļena Šalkovska - LU Biznesa, vadības un ekonomikas fakultātes docente

LU Biznesa, vadības un ekonomikas fakultātes docente. Akadēmiskās intereses: mārketings, digitālais mārketings, integrētais mārketings komunikācija un loģistika. Jeļena Šalkovska ir vairāku studiju kursu autore attiecīgajās programmās. Vada praktiskos seminārus par mārketinga komunikācijas un digitālā mārketinga instrumentu izmantošanu uzņēmējdarbībā. Zinātniskās monogrāfijas “Integrētā mārketinga komunikācija” un citu zinātnisku publikāciju autore par mārketinga un loģistikas aktualitātēm

Anda Batraga  - LU Biznesa, vadības un ekonomikas fakultātes profesore

Akadēmiskās intereses: mārketings, mārketinga komunikācija, integrētā mārketinga komunikācija un zīmolvedība. Anda Batraga ir izstrādājusi vairākus studiju programmu kursus attiecīgajās specializācijās. Profesorei ir arī ilggadēja pieredze strādājot LU Ekonomikas promocijas padomē. Šobrīd viņa ir BVEF LU Ekonomikas promocijas padomes priekšsēdētāja.

Ilze Rozenberga - Pētījumu kompānijas "Berg Research" īpašniece un vadītāja

Ilzei Rozenbergai ir ilggadēja pieredze mārketinga un komunikācijas pētījumu īstenošanā, starptautisko pētījumu īstenošanā, stratēģisko darba sesiju dizainēšanā, moderēšanā. Ilzes ekspertīze ir kvalitatīvo pētījumu metodēs un risinājumos (15 gadu pieredze). Sadarbojas ar dažādu nozaru pārstāvjiem - finanšu jomā, telekomunikācijās, ātrās aprites preču ražošanā.

Uģis Krūmiņš  - Sertificēts JCI (Junior Chamber International) un Vācijas personāla attīstības uzņēmuma “Triple A GmbH” treneris

Pārdošanas un klientu apkalpošanas eksperts, ar plašu pieredzi pārdošanā un uzņēmumu vadībā. Latvijā pirmā biznesa tīklošanas mācību-treniņa kursa “Kā sarunāt tikšanos ar vajadzīgo cilvēku” autors.

  1. Produkta (preces/pakalpojuma) veidošana.
  2. Produkta pašizmaksas un cenas veidošana.
  3. Produkta ieviešana tirgū.
  4. Produkta virzība tirgū.
  5. Produkta pārdošana un klientu apkalpošana.

Otrdienu vakaros no plkst. 18.00 līdz 21.45.

Kursa maksa ir 360 EUR

Papildu informācija

Rakstot: profesionalis@lu.lv

Zvanot: 67034790; 67034983; 29171728

Pieteikties