Mūsdienās ir grūti iedomāties pasauli bez sociāliem tīkliem – mēs visi tos izmantojam savā ikdienas dzīvē – tas ir ātri un ērti, jo mobilais telefons vienmēr ir blakus. Digitālais mārketings attīstās ļoti strauji, un ir pēdējo gadu trends. Tas ir visātrākais un iedarbīgākais veids kā paziņot par sevi, savu biznesu un iesaistīt vairāk cilvēku sava zīmola virzīšanai, kā arī palielināt pārdošanas apjomu.

Sociālo tīklu mārketings un digitālā mārketinga stratēģija ir kurss, kurš domāts klausītājiem, kuri vēlas iet līdzi laikam! Sociālie tīkli tiek dibināti uz diviem svarīgiem faktoriem, kuriem ir jāpievērš īpaša uzmanība – saturs (jeb kas ir rakstīts) un vizuālā sastāvdaļa.

Šis kurss ir domāts tieši Jums, ja Jūs vēlaties:

  • saprast sociālo tīklu būtību un priekšrocības mūsdienu pasaulē
  • izveidot un integrēt mārketinga stratēģiju un reklāmas kampaņu tā, lai sasniegtu izvirzīto mērķi
  • savai mājas lapai radīt saturu, kas ietekmēs lasītājus

Pabeidzot kursu, klausītājs

Zina:

  • sociālo mediju mārketinga īpatnības
  • stratēģijas veidošanu un plānošanu 
  • kā veidot kvalitatīvu saturu (vizuālo, tekstus, koncepcijas, pasniegšanas formas) 
  • kā novērtēt pircēju rīcības un saprast viņu vajadzības
  • reklāmas kampaņas pamatprincipus
  • kā virzīt zīmolu, izmantojot populārus sociālos tīklus (Facebook, Instagram, Twitter utt.)

Spēj:

  • veidot rakstisko un vizuālo saturu
  • izstrādāt stratēģiju un reklāmas kampaņu
  • nodrošināt izvēlēto stratēģiju, atbilstoši uzņēmuma vajadzībām
  • lietot Google Analytics datu analīzei
  • novērtēt riskus, risinājumu un plānošanas efektivitāti
  • segmentēt/izprast pircēju rīcības sociālos medijos
  • pielietot sociālos medijus rekrutēšanai
  • pielietot komunikācijas prasmes

Jeļena Šalkovska, Dr.oec., LU Biznesa, vadības un ekonomikas fakultātes docente

Akadēmiskās intereses ir saistītas ar mārketingu, digitālo mārketingu, integrēto mārketinga komunikāciju un loģistiku. Jeļena Šalkovska ir izstrādājusi vairākus studiju kursus attiecīgās programmās. Vada praktiskos seminārus par mārketinga komunikācijas un digitālā mārketinga instrumentu izmantošanu uzņēmējdarbībā. Zinātniskās monogrāfijas “Integrētā mārketinga komunikācija” un citu zinātnisku publikāciju autore par mārketinga un loģistikas aktualitātēm.

Anda Batraga Dr.oec. LU Biznesa, vadības un ekonomikas fakultātes profesore un vadošā pētniece

Akadēmiskās intereses ir saistītas ar mārketingu, mārketinga komunikāciju, integrēto mārketinga komunikāciju un zīmolvedību. Anda Batraga ir izstrādājusi vairākus studiju programmu kursus attiecīgā specializācijā. Profesorei ir arī ilggadēja pieredze, strādājot LU Ekonomikas promocijas padomē. Šobrīd viņa ir BVEF LU Ekonomikas promocijas padomes priekšsēdētāja.

Marta Elste, sociālo zinātņu bakalaurs (Google AdWords, Google Analytics, WEB)   Digital Marketing Group vadītāja, kopš 2009. gada palīdz uzņēmumiem veidot digitālā mārketinga stratēģijas. Pieredze lielbudžeta Google AdWords kampaņu veidošanā lieliem uzņēmumiem Baltijas valstīs un citur pasaulē. Īpašu nozīmi vienmēr piešķir kampaņu datu analītikai un rezultātu mērīšanai. 2014. gadā ieguvusi Google Certified Trainer statusu, kas ļauj apmācīt citu aģentūru darbiniekus. Uzstājusies ar vieslekcijām Latvijas Universitātē, Latvijas Kultūras Akadēmijā, JCI Latvia, kā arī vadījusi seminārus un apmācījusi uzņēmumu darbiniekus.

Annija Graustiņa, sociālo zinātņu bakalaurs (Sociālo mediju mārketings) | Sociālo mediju speciāliste ar vairāk nekā trīs gadu pieredzi. Ikdienā veido un uztur vairāk nekā desmit zīmolu komunikāciju sociālajos medijos un veido dažādu zīmolu, produktu un pakalpojumu reklāmas Latvijas un citu pasaules valstu auditorijām. Nozīmīgi vienmēr uzzināt par jaunākajām iespējām un tendencēm, tāpēc speciāliste regulāri atjauno savas zināšanas, kā arī tās nodod citiem mārketinga speciālistiem dažādās vieslekcijās un semināros.

  1. Digitālā mārketinga būtība. Digitālā mārketinga komplekss. Prasības pret digitālā mārketinga speciālistu kompetencēm.
  2. Pircēju rīcības īpatnības digitālajā vidē. Digitālā segmentēšana.
  3. Sociālo mediju mārketinga īpatnības un stratēģijas.
  4. Satura mārketinga īpatnības. Satura/Konteksta reklāma.
  5. Sociālo mediju stratēģija un plānošana.
  6. Efektīvu sociālo mediju tekstu rakstīšana.
  7. Sociālo mediju vizuālais saturs
  8. Sociālie tīkli kā rekrutēšanas instruments.
  9. Uzņēmuma iekšējā komunikācija sociālajos medijos.
  10. Auditorijas iesaistīšana sociālo mediju komunikācijā.
  11. Mājas lapas veidošanas mārketinga principi un tās virzīšana sociālajos tīklos.
  12. Sociālie tīkli un personīgais zīmols.
  13. Sociālo mediju kampaņu datu analīze.
  14. Sociālo mediju reklāmas kampaņu pamati.
  15. Advancētas sociālo mediju reklāmas kampaņas.
  16. Interaktīvā mārketinga komunikācija kā integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa.

Nodarbības notiks no 30.01.2020. līdz 14.05.2020. 

Nodarbības notiks vienu reizi nedēļā - ceturtdienās.  

Kursa maksa ir 360 EUR

Rakstot: profesionalis@lu.lv

Zvanot: 67034790; 67034983; 29171728

Pieteikties