Digitālais mārketings ir kurss klausītājiem, kuri vēlas iet līdzi laikam. Mēs piedāvājam kursu, kurš palīdzēs Jums iegūt zināšanas un prasmes digitālā mārketinga tehnoloģijās. Digitālais mārketings ir brīnišķīgs instruments, kuru Jūs varēsiet izmantot sava uzņēmuma ilgtspējīgai attīstībai. Mēs praktizēsim veidot un vadīt digitālā mārketinga projektus, runāsim par sociālo mediju mārketinga tehnoloģijām un interaktīvā mārketinga komunikācijas veidošanu.

Mēs veltīsim laiku, apspriežot potenciālos riskus un drošības ievērošanu, kā arī iemācīsim Jūs novērtēt efektivitātes rādītājus par mārketinga saturu.

Kurss paredzēts tiem, kuriem nav vai ir nelielas priekšzināšanas šajā jomā.

Programma ir ļoti aktuāla jebkuram uzņēmumam un jebkurai organizācijai mūsdienu digitālajā laikmetā, bet īpaši aktuāli mazajiem un vidējiem uzņēmumiem, ņemot vērā to mārketinga budžetu ierobežotību.

Pabeidzot kursu “Digitālais mārketings”, klausītājs

Zina:

  • jēdzienu digitālais mārketings
  • digitālā mārketinga īpatnības un to nozīmi uzņēmuma attīstības procesā
  • digitālā mārketinga priekšrocības un trūkumus
  • riskus un drošības noteikumus digitālajā vidē
  • mārketinga pētījumu tehnoloģijas
  • integrēto mārketinga komunikāciju un plānošanu

Spēj:

  • izveidot digitālā mārketinga stratēģiju uzņēmumam
  • pielietot integrētā mārketinga instrumentus
  • prognozēt riskus un ievērot drošību digitālajā vidē
  • analizēt sociālo mediju mārketinga efektivitātes rādītājus
  • mārketinga pētījumu tehnoloģijas digitālajā vidē

Lai varētu sasniegt vēlamo rezultātu  klausītajiem būs jāizstrādā digitālā mārketinga projekts savam uzņēmumam, balstoties uz zināšanām par digitālā mārketinga īpatnībām, mārketinga pētījumiem digitālajā vidē, par sociālo mediju mārketingu, satura mārketingu, par interaktīvo mārketinga komunikāciju to daudzveidīgajiem aspektiem un pielietojuma iespējām organizācijas funkcionēšanas rezultātu uzlabošanai. 

Dr. oec. Anda Batraga

LU  Biznesa, vadības un ekonomikas fakultātes profesore un vadošā pētniece. Akadēmiskās intereses ir saistītas ar mārketingu, mārketinga komunikāciju, integrētā mārketinga komunikāciju un zīmolvedību. Anda Batraga ir izstrādājusi vairākus studiju programmu kursus attiecīgajās specializācijās. Profesorei ir arī ilggadēja pieredze, strādājot LU Ekonomikas promocijas padomē. Šobrīd viņa ir BVEF LU Ekonomikas promocijas padomes priekšsēdētāja.

Dr.oec. Jeļena Šalkovska

LU Biznesa, vadības un ekonomikas fakultātes docente. Pasniedz „Mārketings I”, „Mārketings II”, „Tirgvedība”, „Mārketings internetā”, „Loģistika”, „Preču virzīšanas tirgū metodes”, „Integrētās mārketinga komunikācijas”, „Produktu sadales vadīšana” kursus, vada konsultatīvos seminārus par mārketinga komunikācijas un interneta mārketinga instrumentu izmantošanu praktiskajā uzņēmējdarbībā. Zinātniskās monogrāfijas “Integrētā mārketinga komunikācija” un citu zinātnisku publikāciju autore par mārketinga un loģistikas aktualitātēm.

M. biz. vad. Kristīne Rozīte

LU Biznesa, vadības un ekonomikas fakultātes lektore. Lasa lekcijas un vada praktiskās nodarbības kursos “Ekonomikas informātika I, II, III”, “Mārketings internetā”, “Vadības informācijas sistēmas”, E- tirdzniecības un maksājuma sistēmas” u.c.

 

M. oec. Agris Magons - 15 gadu praktiska pieredze  mārketinga jomā. Kompānijas grupas mCoud līdzdibinātājs un vadītājs. Specializācija - Interneta mārketinga  stratēģiju izstrāde, realizācija, konsultēšana.

Vieslektori

Marta Elste, Sociālo zinātņu bakalaurs (Google AdWords, Google Analytics, WEB) | Digital Marketing Group vadītāja

Kopš 2009. gada palīdz uzņēmumiem veidot digitālā mārketinga stratēģijas. Pieredze lielbudžeta Google AdWords kampaņu veidošanā lieliem uzņēmumiem Baltijas valstīs un citur pasaulē. Īpašu nozīmi vienmēr piešķir kampaņu datu analītikai un rezultātu mērīšanai. 2014. gadā ieguvusi Google Certified Trainer statusu, kas ļauj apmācīt citu aģentūru darbiniekus. Uzstājusies vieslekcijās Latvijas Universitātē, Latvijas Kultūras Akadēmijā, JCI Latvia, vadījusi seminārus un apmācījusi uzņēmumu darbiniekus.

Annija Graustiņa, Sociālo zinātņu bakalaurs (Sociālo mediju mārketings) | Sociālo mediju speciāliste ar vairāk nekā trīs gadu pieredzi

 Ikdienā veido un uztur vairāk nekā desmit zīmolu komunikāciju sociālajos medijos un veido dažādu zīmolu, produktu un pakalpojumu reklāmas Latvijas un citu pasaules valstu auditorijām. Nozīmīgi vienmēr uzzināt par jaunākajām iespējām un tendencēm, tāpēc speciāliste regulāri atjauno savas zināšanas, kā arī tās nodod citiem mārketinga speciālistiem dažādās vieslekcijās un semināros.

  1. Digitālā mārketinga pamati.
  2. Mārketinga pētījumi digitālajā vidē.
  3. Digitālo projektu veidošana un vadīšana.
  4. Interneta veikalu funkcionēšana.
  5. Sociālo mediju mārketings.
  6. Satura mārketings.
  7. Interaktīvā mārketinga komunikācija.

04.02.2020. - 19.05.2020.

Nodarbības notiks vienu reizi nedēļā - otrdienās.

 

 

Kursa maksa ir 360 EUR plus PVN.

Rakstot: profesionalis@lu.lv

Zvanot: 67034981; 67034983; 29198484 

Pieteikties