Vislielākais burtu izmērs
Lielāks burtu izmērs
Burtu standarta izmērs
Neformālās izglītības programma “Digitālais mārketings” 80 stundas
Pēdējās izmaiņas veiktas:
12.04.2018

Mērķauditorija:

Programma ir ļoti aktuāla jebkuram uzņēmumam un jebkurai organizācijai mūsdienu digitālajā laikmetā, bet īpaši aktuāli mazajiem un vidējiem uzņēmumiem, ņemot vērā to mārketinga budžetu ierobežotību.

Programmas anotācija:

Neformālās izglītības programmā "Digitālais mārketings"  klausītāji  apgūs digitālā mārketinga tehnoloģiju izmantošanas prasmes, kas nepieciešamas  uzņēmuma ilgtspējīgai attīstībai, kā arī iegūs prasmes  veidot  un vadīt digitālā mārketinga projektus, apgūs sociālo mediju mārketinga tehnoloģijas, satura mārketinga tehnoloģijas un interaktīvās mārketinga komunikācijas veidošanas tehnoloģijas digitālajā vidē.

Ieguvumi (rezultāts):

Programmas klausītāji iegūst izpratni:

  • par digitālo marketingu;
  • par mārketinga informācijas sistēmu un tās nozīmi organizācijas attīstības procesā;
  • par mārketinga pētījumu veikšanas procesa īpatnībām digitālajā vidē;
  • par digitālās vides kā komunikācijas līdzekļa priekšrocībām un trūkumiem;
  • par sociālo mediju mārketinga īpatnībām, par sociālo mediju mārketinga efektivitātes veidiem un mērīšanas metodēm;
  • par satura mārketinga īpatnībām un par satura mārketinga efektivitātes rādītājiem;
  • par integrēto mārketinga komunikāciju un plānošanu;
  • par riskiem un drošību digitālajā vidē;
  • par mārketinga pētījumu tehnoloģijām digitālajā vidē;
  • par satura mārketinga izmantošanas priekšrocībām uzņēmuma mārketinga aktivitāšu īstenošanas procesā digitālajā vidē;
  • par interaktīvo mārketinga komunikāciju, to modeļiem, veidiem un efektivitātes novērtējumu, kā arī par reklāmas īpatnībām digitālajā vidē.

Metodes rezultāta sasniegšanai:

Lai varētu sasniegt vēlamo rezultātu  klausītajiem būs jāizstrādā digitālā mārketinga projekts savam uzņēmumam, balstoties uz zināšanām par digitālā mārketinga īpatnībām, mārketinga pētījumiem digitālajā vidē, par sociālo mediju mārketingu, satura mārketingu, par interaktīvo mārketinga komunikāciju to daudzveidīgajiem aspektiem un pielietojuma iespējām organizācijas funkcionēšanas rezultātu uzlabošanai.  

Pasniedzēji:

Dr. oec. Anda Batraga

LU  Biznesa, vadības un ekonomikas fakultātes asociētā profesore un vadošā pētniece. Akadēmiskās intereses ir saistītas ar mārketingu, mārketinga komunikāciju, integrēto mārketinga komunikāciju un zīmolvedību. Anda Batraga ir izstrādājusi vairākus studiju programmu kursus attiecīgajās specializācijas. Asociētā profesorei ir arī ilggadējā pieredze strādājot LU Ekonomikas promocijas padomē. Šobrīd viņa ir BVEF LU Ekonomikas promocijas padomes priekšsēdētāja.

 

Dr.oec. Jeļena Šalkovska

LU Biznesa, vadības un ekonomikas fakultātes docente. Pasniedz „Mārketings I”, „Mārketings II”, „Tirgvedība”, „Mārketings internetā”, „Loģistika”, „Preču virzīšanas tirgū metodes”, „Integrētās mārketinga komunikācijas”, „Produktu sadales vadīšana” kursus, vada konsultatīvos seminārus par mārketinga komunikācijas un interneta mārketinga instrumentu izmantošanu praktiskajā uzņēmējdarbībā. Zinātniskās monogrāfijas “Integrētā mārketinga komunikācija” un citu zinātnisku publikāciju autore par mārketinga un loģistikas aktualitātēm.

M. biz. vad. Kristīne Rozīte

LU Biznesa, vadības un ekonomikas fakultātes lektore. Lasa lekcijas un vada praktiskās nodarbības kursos “Ekonomikas informātika I, II, III”, “Mārketings internetā”, “Vadības informācijas sistēmas”, E- tirdzniecības un maksājuma sistēmas” un citos.

M. oec. Agris Magons

15 gadu praktiska pieredze  mārketinga jomā. Kompānijas grupas mCoud līdzdibinātājs un vadītājs. Specializācija - Interneta mārketinga  stratēģiju izstrāde, relizācija, konsultēšana.

Vieslektori:

Marta Elste

Sociālo zinātņu bakalaurs (Google AdWords, Google Analytics, WEB) | Digital Marketing Group vadītāja, kopš 2009. gada palīdz uzņēmumiem veidot digitālā mārketinga stratēģijas. Pieredze lielbudžeta Google AdWords kampaņu veidošanā lieliem uzņēmumiem Baltijas valstīs un citur pasaulē. Īpašu nozīmi vienmēr piešķir kampaņu datu analītikai un rezultātu mērīšanai. 2014. gadā ieguvusi Google Certified Trainer statusu, kas ļauj apmācīt citu aģentūru darbiniekus. Uzstājusies vieslekcijās Latvijas Universitātē, Latvijas Kultūras Akadēmijā, JCI Latvia, vadījusi seminārus un apmācījusi uzņēmumu darbiniekus.

Annija Graustiņa

Sociālo zinātņu bakalaurs (Sociālo mediju mārketings) | Sociālo mediju speciāliste ar vairāk nekā trīs gadu pieredzi. Ikdienā veido un uztur vairāk nekā desmit zīmolu komunikāciju sociālajos medijos un veido dažādu zīmolu, produktu un pakalpojumu reklāmas Latvijas un citu pasaules valstu auditorijām. Nozīmīgi vienmēr uzzināt par jaunākajām iespējām un tendencēm, tāpēc speciāliste regulāri atjauno savas zināšanas, kā arī tās nodod citiem mārketinga speciālistiem dažādās vieslekcijās un semināros.

Kursa saturs:

  1. Digitālā mārketinga pamati (14 stundas);
  2. Mārketinga pētījumi digitālajā vidē (10 stundas);
  3. Digitālo projektu veidošana un vadīšana (14 stundas);
  4. Interneta veikalu funkcionēšana (10 stundas);
  5. Sociālo mediju mārketings (10 stundas);
  6. Satura mārketings (10 stundas);
  7. Interaktīvā mārketinga komunikācija (11 stundas).

Grafiks:

Pirmdienas , trešdienas no plkst. 18.15 līdz 21.45.   

Maksa:

360 eiro ar PVN

Pieteikties

Pieteikties konsultācijai:

Rakstot : profesionalis@lu.lv

Zvanot: 67034790;  29171728