Programma ir paredzēta iesācējiem bez Python programmēšanas priekšzināšanām, kā arī praktizējošiem programmētājiem, kas vēlas apgūt Python valodu Web lietotņu izstrādes kompetences.

Programma sākas ar Python pamatiem un pakāpeniski pāriet uz sarežģītākām tēmām - Django lietošanu tīmekļa lietotņu web izstrādē. Python tiek izmantota veidojot YouTube, Instagram, Spotify, Pinterest, Reddit, DropBox un daudzas citas web lietotnes.

Kompetences

Programmēšana un tīmekļa vietņu un lietotņu izstrāde un uzturēšana

Kam paredzēta programma

Programma ir paredzēta iesācējiem bez Python programmēšanas priekšzināšanām, kā arī praktizējošiem programmētājiem, kas vēlas apgūt Python valodu Web lietotņu izstrādes kompetences. Vēlamas programmēšanas zināšanas jebkurā no valodām. 

Nepieciešamas pamatprasmes darbā ar datoru. Ikdienas darbs ar kādu no operētājsistēmām (Windows OS/ Mac OS/ Linux).

Tēmas

  • Python programmēšanas valodas pamati 
  • Plūsmas kontroles rīki 
  • Datu struktūras. Moduļi 
  • Datu ievade un izvade 
  • Kļūdas un izņēmumi 
  • Klases 
  • Virtuālās vides un paketes 
  • Operētājsistēma Linux, tās pārvaldīšana 
  • Python pamati 
  • Integrētas izstrādes vides, populārākie kodu redaktori 
  • Python programmēšanas vides uzstādīšana, svarīgu bibliotēku ielādēšana 
  • Kodu versiju kontroles vide Git un tai atbilstošas programmas 
  • Interneta un tīmekļa lietotnes darbības pamatprincipi.  
  • Datu bāzes pārvaldības sistēmas tīmekļa lietotņu izstrādei 
  • Python tīmekļa lietotņu izstrādes vide Django 
  • Drošības principi, autentifikācijas tehnoloģija un to izstrāde 
  • Koda testēšana un kļūdu novēršana 
  • Tīmekļa vietņu lokalizācija 
  • Tīmekļa vietņu palaišana publiskai lietošanai 

Pasniedzēji 

Dmitrijs Zubriks ir vadošais programmatūras arhitekts un izstrādātājs uzņēmumā “Sellfy”. Amazon Web Services (AWS) profesionāli sertificēts DevOps inženieris un risinājumu arhitekts. Dmitrijs ir strādājis tādos uzņēmumos, kā “Uber” un “Rambler”. Izstrādājis platformas valdības institūcijām un asinhronas platformas lielākajai B2B tiešsaistes spēļu kompānijai. Ieguvis bakalaura grādu datorzinātnēs Ņūkāslas universitātē (Lielbritānijā).

Grafiks

Mācības notiks 1 vai 2 reizes nedēļā darba dienu vakaros  no plkst. 18.00. līdz plkst. 21.45. vai brīvdienās

Programmas apjoms ir 160 akadēmiskās stundas un ilgums - 4 mēneši  

Nodarbības tiešsaistē -  54 akadēmiskās stundas  

Praktiskie patstāvīgie vai grupas darbi -  106 akadēmiskās stundas  

Maksa par dalību apmācībās

Projekta “Nodarbināto personu profesionālās kompetences pilnveide” ietvaros:   

  • Ar 90% ES fondu un valsts finansējumu - 51.20 eiro  
  • Par uzņēmuma vai personīgajiem līdzekļiem - 512 eiro   

Ārpus projekta laika - 775 eiro 

Piesakieties uz konsultāciju par programmas izvēli rakstot uz profesionalis@lu.lv vai zvanot 29198484