Vislielākais burtu izmērs
Lielāks burtu izmērs
Burtu standarta izmērs
Praktisko pārdošanas prasmju attīstība
Pēdējās izmaiņas veiktas:
18.08.2017

Apmācību programma paredzēta speciālistiem, kuri uzņēmumā plāno un īsteno mārketinga un pārdošanas aktivitātes, un vēlas būtiski palielināt pārdošanas apjomu. Programmas laikā klausītāji iegūs praktiskas zināšanas, kā efektīvāk izmantot esošos un veidot jaunus komunikācijas kanālus, lai paceltu jaunā līmenī uzņēmuma mārketinga un pārdošanas aktivitātes.

Programmas esence:

Programma sniedz praktiski pielietojamas zināšanas mazo un vidējo uzņēmumu mārketinga un pārdošanas procesu organizēšanā un vadībā. Sniedz ieskatu par pieejamiem tehniskajiem risinājumiem ikdienas mārketinga un pārdošanas uzdevumu veikšanai, kā arī jaunas metodes pārdošanas procesu pilnveidei uzņēmumā.

Mērķauditorija:

Mārketinga un pārdošanas struktūrvienību vadītāji un speciāisti, biroja un administratīvie vadītāji, atbildīgie par mārketinga un pārdošanas procesu organizēšanu uzņēmumā.

Ieguvumi (rezultāti):

·         Dalībnieki apgūst iemaņas, kā izstrādāt mārketinga un pārdošanas procesu vadlīnijas;

·         Apgūst mārketinga un pārdošanas procesu vadības zināšanas;

·         Iegūst prasmes veidot strukturētus pārdošanas un mārketinga procesus;

·         Apgūst mārketinga pārdošanas metodes un instrumenti, un kā tos pielietot.

Kursa autori:

Viesturs Brālis

Doktora zinātniskā grāda pretendents. Ieguvis profesionālo pieredzi strādājot par pārdošanas pasniedzēju un mācību projektu vadītāju bankās un apdrošināšanas kompānijā “BTA”. Ir vadījis SIA „NELSS CMT” mācību centru un SIA „TNT Latvia” klientu apkalpošanas departamentu. Kopš 2003.gada pasniedz Latvijas Universitātes Biznesa, vadības un ekonomikas fakultātē un vada kursus Vadības un uzņēmējdarbības mācību centrā. Viesturs Brālis ir piedalījies daudzu akreditētu mācību programmu izstrādē.

Uģis Krūmiņš

Sertificēts JCI (Junior Chamber International) un Vācijas personāla attīstības uzņēmuma “Triple A GmbH” treneris. Pārdošanas un klientu apkalpošanas eksperts, ar plašu pieredzi pārdošanā un uzņēmumu vadībā. Latvijā pirmā biznesa tīklošanas mācību-treniņa kursa “Kā sarunāt tikšanos ar vajadzīgo cilvēku” autors.

Vieslektori:

Inga Muižniece
Inga Muižniece ir Latvijas Universitātes VUMC profesionālās pilnveides programmas “Praktiskais mārketings” un "Praktisko pārdošanas prasmju attīstība" vieslektore. Viņai ir 18 gadu pieredze klientu apkalpošanā, sākot ar zvanu centra operatores amatu līdz pat SIA “Lattelecom” 1188 starptautiskā uzziņu dienesta vadītājas amatam. Inga Muižniece ir izveidojusi zvanu centrus  sekojošos uzņēmumos - “Telemedia”, “Gross Auto” un "Lindorff Oy Latvijas filiāle”. 2013. gadā izveidoja un joprojām veiksmīgi vada savu uzņēmumu “Sonido”, kas nodrošina 24/7 klientu apkalpošanas servisu latviešu, krievu un angļu valodā.

Programmas saturs: 

Mārketings un tā būtība

Pārdošanas pamatprincipi

Reklāmas nozīme pārdošanas procesā

Programmas ilgums un grafiks:

Programmas ilgums ir 161 akadēmiskās stundas. Programmas norises laiks - no 2017.gada 14. septembra pirmdienu un ceturtdienu vakaros no plkst. 18.15 līdz 21.45 vai no 16.septembra sestdienās no plkst. 11.00 līdz 17.00.

Pieteikties

Maksa: 615 EUR

Par īpašiem piedāvājumiem var uzzināt zvanot pa tālr. 67034790 vai rakstos uz e-pastu profesionalis@lu.lv.