Vislielākais burtu izmērs
Lielāks burtu izmērs
Burtu standarta izmērs
Praktiskais mārketings
Pēdējās izmaiņas veiktas:
12.07.2017

Programmas anotācija

Programma sniedz zināšanas par mārketinga nozīmi biznesā, mārketinga instrumentiem un kanāliem, praktisko pielietojumu uzņēmuma pārdošanas rezultātu uzlabošanā

Ieguvumi (rezultāts)

Programmas beidzēji spēj:

  • Sagatavot uzņēmuma mārketinga plānu
  • Veikt dažādus mārketinga pētījumus: pircēju/klientu aptauju, novērošanu, ekspertu aptaujas, padziļinātas intervijas u.c.
  • Plānot uzņēmuma produktu virzīšanu tirgū
  • Veikt tirgus segmentēšanu un noteikt uzņēmuma mērķtirgus
  • Sagatavot un pamatot uzņēmuma mārketinga budžetu
  • Sagatavot un pamatot uzņēmuma mārketinga komunikācijas aktivitāšu plānu un budžetu
  • Vērtēt uzņēmuma mārketinga komunikācijas aktivitāšu rezultātus un finanšu atdevi
  • Plānot mārketinga komunikācijas interneta vidē, t.sk. sociālajos tīklos.

Pasniedzēji

LU Biznesa, vadības un ekonomikas fakultātes ssoc.prof. Anda Batraga, lektore Jeļena Šalkovska, lektore Andžela Veselova, prof. Biruta Sloka.

LU lektore Laila Stabulniece lasa lekcijas un vada praktiskās nodarbības kursos „Mārketings I”, „Mārketings II”, „Tirgvedība”, „Patērētāju uzvedība”, „Mārketinga stratēģiskā plānošana”, vada konsultatīvos seminārus par mārketinga metožu izmantošanu praktiskajā uzņēmējdarbībā. Zinātnisku publikāciju autore par mārketinga aktuālajiem jautājumiem.

Programmas saturs

Mārketinga pamati (32. ak.st.)

  • Mārketinga būtība
  • Tirgus analīze
  • Produkti un pakalpojumi
  • Cenu veidošana
  • Produktu izplatīšanas kanāli
  • Mārketinga komunikācijas
  • Mārketinga plāna izstrāde

Mārketinga pētījumi (32 ak.st.)

  • Mārketinga pētījumu pamata jautājumi
  • Mārketinga pētījumos iegūto datu apstrāde un analīze
  • Interneta un datorprogrammu izmantošana mārketinga pētījumos

Mārketinga komunikācijas pārdošanas procesā (32 ak.st.)

  • Virzība, mārketinga komunikāciju process un sistēma
  • Reklāma
  • Pārdošanas stimulēšana
  • Sabiedriskās attiecības
  • Tiešā pārdošana
  • Integrētās mārketinga komunikācijas
  • Komunikācijas plāna izstrāde

Interneta mārketings un komunikācija (32 ak.st.)

  • Internets kā mārketinga darbības vide
  • Mārketinga pētījumi internetā
  • Interneta projektu veidošana un vadīšana
  • Interneta veikalu veidošana un funkcionēšana
  • Interaktīvās mārketinga komunikācijas

Patērētāju uzvedība un tās nozīme mārketinga lēmumos (16 ak.st.)

  • Patērētāju uzvedības koncepcija mārketingā
  • Pirkšanas lēmuma pieņemšanas procesa posmi
  • Patērētāju individuālās atšķirības
  • Apkārtējās vides faktoru ietekme

Zīmola veidošanas pamati (15 ak.st.)

  • Zīmola būtība
  • Zīmola veidošana
  • Zīmola pozicionēšana un vērtību noteikšana
  • Zīmola identitāte, individualitāte
  • Zīmolvedība

Noslēguma pārbaudījums (1 ak.st.)

Grafiks

Norises laiks no 2017.gada septembra līdz 2018.gada janvārim. Divreiz nedēļā otrdienu un ceturtdienu vakaros plkst. 18.15 - 21.45

Maksa

EUR 327,26 bez PVN, EUR 395,98 ar PVN

 

Pieteikties

 

Pieteikties konsultācijai

Rakstot: profesionalis@lu.lv

Zvanot: 67034790; 29171728