Vislielākais burtu izmērs
Lielāks burtu izmērs
Burtu standarta izmērs
Franšīzes vadīšana
Pēdējās izmaiņas veiktas:
04.08.2011

Programmas mērķis: 

Programmas dalībnieki iegūs zināšanas  par franšīzes meklēšanas kanāliem un  instrumentiem, kuri atvieglo franšīzes salīdzinājumu. Klausītāji tiks iepazīstināti ar  franšīzes novērtējuma metodikām. Programmas laikā būs iespēja iepazīties gan ar franšīzes pirkšanas teorētisku pusi, gan ar praktiskiem franšīzes piemēriem no  pasaules un arī no Baltijas valstu prakses. Klausītāji apgūs franšīzes izvēles  iemaņas un instrumentus,  lai veiksmīgāk un vieglāk  izvēlētos attiecīgo franšīzes koncepciju, kura atbilst kompānijas mērķiem un vajadzībām, kā arī uzzinās par kļūdām, kas pieļautas franšīzes koncepciju  meklēšanā un izvēlē analīze.

Izglītības programmas īss apraksts:

Ir vairāki biznesa attīstības modeļi, kuri ļauj optimāli pozicionēt biznesu jaunā tirgū.  Viena no modeļiem ir franšīze. Pasaulē ir tūkstošiem veiksmīgas franšīzes dažādās biznesa jomās. Pamatcēlonis tam, ka parādījās franšīzes koncepcijas, ir uzņēmuma tieksme paplašināties, nepieciešamība atrisināt attāluma vadības problēmas, kā arī kapitāla trūkums jaunu tirgus segmentu atklāšanai.  Ekonomiskās lejupslīdes laikā investori pievērš savu uzmanību tieši franšīzēm, kā pārbaudītas veiksmes avotam.  Neskatoties uz to, ka pēdējos 50 gadus franšīze kļūst  populārāka, Baltijas valstīs funkcionē tikai daži simti franšīzes uzņēmuma koncepciju.

Tēmas: franšīzes vēsturē un terminoloģija, veidi un elementi, ka arī praktiskie piemēri; franšīzes izveides iemesli; franšīzes attiecības sapratne; franšīze ar franšīzes ņēmēja un ar franšīzes dēvēja acīm; franšīzes paketes izveides algoritms un novērtēšanā; franšīzes juridiskie aspekti.

Izglītības programmas īstenošanas ilgums:

120 Stundas